Σύρος απειλεί να αυτοπυρποληθεί σε δημόσιο κτίριο της Βέρνης

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ένας σύρος απειλεί να αυτοπυρποληθεί στην έδρα της κυβέρνησης στη Βέρνη, ανέφεραν τοπικά μέσα ενημέρωσης που δημοσίευσαν στους ιστοτόπους τους τη φωτογραφία ενός άνδρα καθισμένου στον εξώστη του ομοσπονδιακού μεγάρου.

«Στον εξώστη αυτόν βρίσκεται ένας άνδρας που απειλεί να κάνει κακό στον εαυτό του» δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο εκπρόσωπος της αστυνομίας.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της εφημερίδας Blick, πρόκειται για σύρο περίπου 40 ετών που κρατά ένα μπιτόνι στο χέρι και σχηματίζει με τα δάκτυλα το γράμμα V της νίκης.

Σε εξέλιξη βρίσκεται μεγάλη ανάπτυξη πυροσβεστών, ασθενοφόρων και αστυνομικών κοντά στην είσοδο για τους επισκέπτες.

«Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος για τον κόσμο. Δεν έχει εκκενωθεί το μέγαρο» δήλωσε ο Κέσλερ.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.