Μήνυση εναντίον της Volkswagen υπέβαλαν οι εποπτικές αρχές της Αυστραλίας, μετά τον εντοπισμό 10.000 οχημάτων, τα οποία έφεραν το ειδικό λογισμικό παραποίησης των ελέγχων εκπομπής ρύπων.
Σε ανακοίνωσή της, η Επιτροπή Ανταγωνισμού και Κατανάλωσης της χώρας γνωστοποίησε την εκκίνηση της δικαστικής διαδικασίας εναντίον τόσο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, όσο και της αυστραλιανής θυγατρικής της.
Η κατηγορία αφορά την απόπειρα αποπλάνησης των καταναλωτών, λόγω των ψευδών στοιχείων για τις εκπομπές ρύπων των πετρελαιοκίνητων οχημάτων.
Το ρυθμιστικό πλαίσιο της αυστραλιανής αγοράς προσομοιάζει αρκετά στο αντίστοιχο της Ε.Ε., καθώς εφόσον, τα δικαστήρια δικαιώσουν το δημόσιο, τότε η Volkswagen θα κληθεί να καταβάλλει δισεκατομμύρια δολάρια.
Μάλιστα, μία τυχόν θετική έκβαση της υπόθεσης θα δημιουργήσει «δικαστικό προηγούμενο», το οποίο θα αποτελέσει «οδηγό» για αντίστοιχες αποφάσεις στην Ε.Ε.
Αυστραλία: Μήνυση του δημοσίου εναντίον της Volkswagen
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.
































