Ο καφές και τα ποτά στο χέρι είναι η νέα τάση εν μέσω πανδημίας. Καντίνες και καφέ ξεφυτρώνουν παντού. Στο Αμάν της Ιορδανίας, ο 33χρονος Φαντί Αχμάντ μετέτρεψε έναν σκαραβαίο της Volkswagen σε καφέ και σερβίρει take away ζεστά ροφήματα και βότανα κάθε πρωί.
«Η δουλειά είναι όμορφη και μερικές φορές βρίσκω τους πελάτες να με περιμένουν αν τύχει και αργήσω λίγα λεπτά καθώς βιάζονται να σερβιριστούν», λέει ο Αχμάντ.
«Το αυτοκίνητο τράβηξε την προσοχή μου αλλά μετά μου αρέσει πολύ και ο καφές. Ο Αχμάντ φαινόταν να τηρεί σχολαστικά τους κανόνες καθαριότητας, οπότε σταμάτησα και αγόρασα καφέ και ήταν καλός. Έτσι κάθε μέρα περνάω από αυτόν τον δρόμο για να αγοράσω από αυτόν», αναφέρει ένας πελάτης.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.
































