Νέο τεστ που εντοπίζει τους καρκινικούς όγκους ανακάλυψαν οι επιστήμονες

Μία νέα εξέταση με την ονομασία FoundationOne-CDx (F1CDx), ανακάλυψαν οι επιστήμονες από το τμήμα Μοριακής Παθολογίας και Διάγνωσης Όγκων του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Hadassah.

Το FoundationOne-CDx (F1CDx) τεστ σύμφωνα με τους ερευνητές, ανιχνεύει και εντοπίζει γενετικές μεταβολές σε καρκινικούς όγκους, όπως υποκαταστάσεις, παρεμβολές, μεταλλάξεις και αλλοιώσεις σε 324 γονίδια με ένα μόνο δείγμα του ιστού του ασθενούς.

Η συγκεκριμένη εξέταση μπορεί να εφαρμοστεί για όλους τους συμπαγείς όγκους συμπεριλαμβανομένων εκείνων των καρκίνων του παχέος εντέρου, του μαστού και των ωοθηκών, καθώς και του καρκίνου του μη μικροκυτταρικού πνεύμονα και του μελανώματος.

Αξίζει να αναφερθεί ότι το τμήμα Μοριακής Παθολογίας και Διάγνωσης Όγκων του πανεπιστημιακού νοσοκομείου Hadassah είναι το 1ο στη Μέση Ανατολή το οποίο χρησιμοποιεί ένα μοναδικό διαγνωστικό τεστ όγκων στα εργαστήριά του. Το τεστ σύμφωνα με τους επιστήμονες του Hadassah, βοηθά καταλυτικά στη λήψη αποφάσεων για ανοσοθεραπείες, ενώ, μειώνει σημαντικά και το κόστος για τον ασθενή, ο οποίος μέχρι σήμερα ήταν υποχρεωμένος να στείλει ένα δείγμα στις ΗΠΑ για να λάβει τα σχετικά αποτελέσματα και φυσικά η αναμονή ήταν αρκετά μεγάλη μέχρι αυτά τα βγουν.