Υπάρχει «υψηλός κίνδυνος βιολογικού κινδύνου» στην πρωτεύουσα του Σουδάν, Χαρτούμ, αφού ένα από τα εμπόλεμα μέρη κατέλαβε ένα εργαστήριο που περιείχε παθογόνα ιλαράς και χολέρας και άλλα επικίνδυνα υλικά, ανακοίνωσε την Τρίτη ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας.
Όπως ανακοίνωσε ο ΠΟΥ στους δημοσιογράφους οι τεχνικοί του δεν μπόρεσαν να έχουν πρόσβαση στο Εθνικό Εργαστήριο Δημόσιας Υγείας. «Αυτό είναι το κύριό μας μέλημα: δεν υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης στους τεχνικούς του εργαστηρίου για να μεταβούν στο εργαστήριο και να ασφαλίσουν το βιολογικό υλικό και τις διαθέσιμες ουσίες», ανακοινώθηκε ακόμα.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































