Τρεις ασθενείς με χανταϊό από το κρουαζιερόπλοιο μεταφέρονται στην Ολλανδία

Το κρουαζιερόπλοιο MV Hondius / AP
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Τρεις ασθενείς με χανταϊό από το κρουαζιερόπλοιο MV Hondius που βρίσκεται σε καραντίνα, είναι καθ’ οδόν προς την Ολλανδία για ιατρική περίθαλψη, λέει ο επικεφαλής του ΠΟΥ.

Ο Γενικός Διευθυντής του ΠΟΥ, Τέντρος Γκεμπρεγέσους λέει ότι ο οργανισμός συνεχίζει να συνεργάζεται με τον διαχειριστή του κρουαζιερόπλοιου, με τις κυβερνήσεις του Πράσινου Ακρωτηρίου, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ισπανίας και της Ολλανδίας.

hantavirus
Η ανάρτηση του Γενικού Διευθυντή του ΠΟΥ για την μεταφορά ασθενών στην Ολλανδία

«Ο ΠΟΥ ευχαριστεί όλους τους εμπλεκόμενους. Σε αυτό το στάδιο, ο συνολικός κίνδυνος για τη δημόσια υγεία παραμένει χαμηλός», προσθέτει σε δήλωσή του στο X.

Σύμφωνα με τον ΠΟΥ, τα ύποπτα  κρούσματα είναι 8.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.