Την Κυριακή 26 Φεβρουαρίου, τελευταία Κυριακή της Αποκριάς, ο Αγροτικός-Πολιτιστικός-Αθλητικός Σύλλογος Φυτόκου, διοργανώνει στις 11 το πρωί, στον χώρο εκδηλώσεων (πάνω από τον Ι. Ν. Θεοτόκου Φυτόκου), αποκριάτικη εκδήλωση και κάψιμο του καρνάβαλου. Θα υπάρχει φαγητό και κρασί για όλους. Ο Σύλλογος καλεί τα μέλη και τους φίλους του, να διασκεδάσουν παρέα και να τηρήσουν το έθιμο.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































