Ο «Πολιτιστικός Σύλλογος Συκής Γ. Ρηματισίδης», προσκαλεί, «όλους να υποδεχθούμε το νέο έτος και να διασκεδάσουμε με μουσική, χορό , ποτό και άφθονο φαγητό στην κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας του Συλλόγου μας, που θα πραγματοποιηθεί στην Συκή το Σάββατο 13 Ιανουαρίου , στην αίθουσα μας, στις 7:00μμ.
Θα πραγματοποιηθεί όπως κάθε χρόνο ,η καθιερωμένη μας λαχειοφόρος με πολλά και πλούσια δώρα και η είσοδος θα είναι ελεύθερη για όλους!!
Με γνώμονα και βασικό κίνητρο την προβολή και ανάδειξη του πολιτιστικού επιπέδου, την διατήρηση των ηθών και των εθίμων αλλά και την διαφήμιση του όμορφου τόπου μας , σας υποσχόμαστε ότι και αυτό το έτος θα αγωνιστούμε με τις εκδηλώσεις μας και τις δραστηριότητες μας για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Ευχαριστούμε όλους όσοι μας βοήθησαν το περασμένο έτος στον αγώνα μας και τους θέλουμε και φέτος μαζί μας για την επίτευξη των παραπάνω στόχων. Σας περιμένουμε όλους!!
Καλή Χρονιά σε όλη την ανθρωπότητα με περισσότερη υγεία , περισσότερη αγάπη για τον συνάνθρωπο μας , περισσότερη ευημερία ,περισσότερη αλληλεγγύη , περισσότερη θετική σκέψη και λιγότερα προβλήματα, λιγότερα άγχη».

































