«Γυναίκες στην Οδύσσεια»: Θεατρική παράσταση μαθητών σήμερα στο Αχίλλειο

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Γυναίκες στην Οδύσσεια» τιτλοφορείται η παράσταση αφήγησης, θεάτρου, μουσικής και χορού  των μαθητών του 1ου Γυμνασίου Βόλου, η οποία παρουσιάστηκε στο σχολικό φεστιβάλ Νέοι Ομήριδες στην Χίο και ανεβαίνει σήμερα, Δευτέρα 20 Μαΐου στις 20:15 στο Αχίλλειον.

Η είσοδος ελεύθερη , ενώ η παράσταση είναι κατάλληλη για παιδιά άνω των 8 ετών.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.