Εγκαινιάστηκε την Παρασκευή 14 Ιουνίου 2024 η περιοδική έκθεση «Παρατηρώντας τον Πόνο των Άλλων», στο Μουσείο της Πόλης του Βόλου (Φερών 17, Παλιά Βόλου). Η έκθεση πραγματοποιείται με τη συνεργασία της Δνσης Αρχείων, Μουσείων και Βιβλιοθηκών της Αντιδημαρχίας Πολιτισμού και Μουσείων Δήμου Βόλου και του 6ου Εργαστηρίου της ΑΣΚΤ Αθήνας, σε επιμέλεια των Γιώργου Καζάζη (διευθυντή, καθηγητή ΑΣΚΤ), Παναγιώτη Σιάγκρη (ΕΔΙΠ) και Ιωάννας Καφίδα (διδάσκουσας).
Στο πλαίσιο των επικοινωνιακών του δραστηριοτήτων το Στ’ Εργαστήριο της ΑΣΚΤ πραγματοποιεί ομαδικές εκθέσεις των φοιτητών, σε συνεργασία με γκαλερί, ιδρύματα και δημόσιους φορείς, με σκοπό την προβολή και ουσιαστικότερη κατανόηση του έργου του από το ευρύτερο κοινό.
Διάρκεια έκθεσης έως 30 Αυγούστου 2024. Ώρες λειτουργίας: Τρίτη έως Παρασκευή 9:00-14:00, Σάββατο και Κυριακή 10.30 – 13.30 κι επιπλέον Τετάρτη και Παρασκευή απόγευμα 18.00 – 21.00. Δευτέρα κλειστά.
«Παρατηρώντας τον Πόνο των Άλλων»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.

































