Η Ένωση Ποντίων Ν. Μαγνησίας προσκαλεί, την Κυριακή 5 Μαΐου 2019 και ώρα 7.30 μμ στο κινηματοθέατρο ” ΑΧΙΛΛΕΙΟΝ”, στην προβολή του βραβευμένου ντοκιμαντέρ ”Η Μπάντα ” του δημοσιογράφου Νίκου Ασλανίδη.
”Η Μπάντα” βασίζεται στο βιβλίο που έγραψε ο Γιάννης Παπαδόπουλος απ΄ την Κερασούντα . Ήταν μέλος της Φιλαρμονικής ορχήστρας της Κερασούντας που ”επιστρατεύτηκε” βίαια απ΄τον σφαγέα των Ελλήνων του Πόντου Τοπάλ Οσμάν. Η Ορχήστρα αυτή, αποτελείτο από 13 Έλληνες και 3 Τούρκους. Ήταν υποχρεωμένοι να ακολουθούν τις περιοδείες του Τοπάλ Οσμάν και να παίζουν Τούρκικα εμβατήρια την ώρα που οι Τσέτες έσφαζαν, βίαζαν και λήστευαν τους Έλληνες…….Στο τέλος, ο αιμοσταγής Τούρκος , έδωσε εντολή και σφαγιάστηκαν όλα τα μέλη της ορχήστρας. Ο μόνος που επέζησε ,ως εκ θαύματος, ήταν ο Γιάννης Παπαδόπουλος. Καταφερε να έρθει στην Ελλάδα και δεν ξανάπαιξε μουσική… Η εκδήλωση τελεί υπό την αιγίδα της διεύθυνσης Πολιτισμού του ΔΟΕΠΑΠ – ΔΗΠΕΘΕ του Δήμου Βόλου. Είσοδος ελεύθερη.
Προβολή του βραβευμένου ντοκιμαντέρ «Η Μπάντα»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.

































