Ρεσιτάλ πιάνου στο πλαίσιο του «Χειμωνανθού»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Το Φεστιβάλ Μουσικής «Χειμωνανθός» ΙV συνεχίζεται με το ιδιαίτερο και πολύ ενδιαφέρον ρεσιτάλ πιάνου με έργα για 4 χέρια που θα πραγματοποιηθεί απόψε Σάββατο 17 Φεβρουαρίου 2018 και ώρα 20:30 στην αίθουσα συναυλιών «Έρση Σαράτση» του Δ.Ω.Β..Σολίστ οι διακεκριμένοι μουσικοί Μαρία Γιαβρούμη και Παναγιώτης Γιαννακάκης. Θα ερμηνεύσουν έργα των: Wolfgang Amadeus Mozart, Frederic Chopin, Francis Poulenc, Frederic Chopin και Maurice Ravel

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.