Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Δ.Σ. της Ένωσης Μικρασιατών Σκιάθου

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Συγκροτήθηκε την Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου στις 5 το απόγευμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Μικρασιατών Σκιάθου μετά την εκλογική διαδικασία της 9ης Νοεμβρίου 2017.

Έτσι η νέα σύνθεση του Δ.Σ έχει ως εξής :

Πρόεδρος : Μαρία Βερβέρη. Αντιπρόεδρος : Νίκος Τζούμας. Γραμματέας : Αργυρώ Γιοβανάκη. Ταμίας: Κυριακή Δαμάσκου. Μέλος : Θοδωρής Τζούμας. Αν. Μέλος : Αιμιλία Κουτούκα.

Επίσης για την καλύτερη ενημέρωση των μελών και των φίλων της Ένωσης για τις δράσεις της δημιουργήθηκε και λειτουργεί Σελίδα στο Facebook @mikrasiateskiathou και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο mail: [email protected]

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.