Μετά από αίτηση ανάκλησης που υπέβαλε το Ίδρυμα Αγγελίνης- Χατζηνίκου, διά του δικηγόρου κ. Νίκου Μόσχου, σε συνδυασμό με την απίστευτη συμπαράσταση πολιτών και φορέων, ο Δήμαρχος Νοτίου Πηλίου, ανακάλεσε την απόφαση σφράγισης του υπαίθριου χώρου εκδηλώσεων στο Χόρτο. Σε ανακοίνωση του το Ίδρυμα τονίζει « Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά όλους και όλες που συνέβαλλαν για να δοθεί ένα αίσιο τέλος αλλά και για τις αμέτρητες εκδηλώσεις συμπαράστασης, που αποτελούν γιά μας παρακαταθήκη γιά να συνεχίσουμε με προσήλωση την πολιτιστική προσφορά μας στο αγαπημένο μας Πήλιο. Η δέσμευση της δημοτικής αρχής μέσω και του Πολιτιστικού Οργανισμού του Δήμου Νοτίου Πηλίου είναι να διασφαλιστεί η επικοινωνία μεταξύ Ιδρύματος και τοπικής αυτοδιοίκησης καθώς και το ετήσιο φεστιβάλ να τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου».
«Θα συνεχίσουμε την πολιτιστική προσφορά στο αγαπημένο μας Πήλιο»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.

































