Tιμή στους ευεργέτες, τους δωρητές και τους εθελοντές του Λυκείου των Ελληνίδων Βόλου

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

To Λύκειον των Ελληνίδων Βόλου (1920-2022) τιμά συμβολικά τους αείμνηστους ευεργέτες, τους δωρητές, τους διατελέσαντες προέδρους, τα μέλη και το σύνολο των εθελοντών του σωματείου διαχρονικά με το καθιερωμένο ετήσιο μνημόσυνο που θα τελεστεί στον Ιερό Ναό Μεταμορφώσεως του Σωτήρος, αύριο Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2022 μετά τη Θεία Λειτουργία. Αμέσως μετά, θα προσφερθεί λιτή δεξίωση καφέ στην έδρα του Λυκείου (Κοραή 79).
Με το συμβολικό αυτό μνημόσυνο το Λ.Ε.Β. τιμά όσους ενστερνίστηκαν ότι η ευεργεσία δεν είναι υποχρέωση.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.