Έρχεται Βόλο η Google!

Για να εκπαιδεύσει τους ανθρώπους του τουρισμού στα ψηφιακά εργαλεία

Την ευκαιρία να βελτιώσουν την ψηφιακή τους παρουσία τους στο διαδίκτυο και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους θα έχουν όσοι ασχολούνται με τον τουρισμό στη Μαγνησία, με τη βοήθεια της μεγαλύτερης εταιρίας τεχνολογίας στον κόσμο, της Google.

Στελέχη και σύμβουλοι της γνωστής εταιρίας θα επισκεφθούν το Βόλο στις 4 Απριλίου και 9 Μαΐου προκειμένου να παρέχουν συμβουλές σε επιχειρηματίες και στελέχη που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του τουρισμού στο πλαίσιο του προγράμματος Grow Greek Tourism Online.

Η πρωτοβουλία της Google γίνεται σε συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) και τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ). Μετά την επιτυχία της πρωτοβουλίας το 2014 και 2015, όπου περισσότερες από δέκα χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις εκπαιδεύτηκαν με ειδικά σεμινάρια αλλά και διαδικτυακά, φέτος το πρόγραμμα ενισχύεται ακόμα περισσότερο με στόχο την ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων και παράλληλα, την ενίσχυση ενός κλάδου, μείζονος σημασίας για την Ελλάδα, τον Τουρισμό.

Σε παγκόσμια κλίμακα, ο ταξιδιωτικός κλάδος ανθίζει σημαντικά μέσω του διαδικτύου, με το 37% των συνολικών πωλήσεων στην Ευρώπη να πραγματοποιούνται πλέον διαδικτυακά. Ταυτόχρονα, παρατηρείται σημαντική αύξηση, ύψους +19% σε σχέση με πέρυσι, των συνολικών αναζητήσεων με τον όρο «Ταξίδι στην Ελλάδα» (“Travel to Greece”), ενώ η αντίστοιχη αύξηση φτάνει το +72% για αναζητήσεις από κινητές συσκευές. Ωστόσο, οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις δεν αξιοποιούν τις δυνατότητες του διαδικτύου στο μέγιστο βαθμό, καθώς μόνο 8% των καταλυμάτων χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για να δέχονται κρατήσεις μέσω της ιστοσελίδας τους.

Ανταποκρινόμενη σε αυτήν την ανάγκη, η Google επεκτείνει φέτος την πρωτοβουλία σημαντικά με τη δημιουργία νέων σεμιναρίων και εκπαιδευτικών εργαλείων, με στόχο να βοηθήσει τους επαγγελματίες του τουρισμού στην Ελλάδα να αξιοποιήσουν το διαδίκτυο για να βελτιώσουν την επιχείρησή τους.

Όλες οι τοπικές επιχειρήσεις, επαγγελματίες του τουρισμού αλλά και όσοι επιθυμούν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες που προσφέρει το διαδίκτυο, μπορούν να ενημερώνονται αναλυτικά για το πρόγραμμα εκπαιδεύσεων στην περιοχή τους, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της πρωτοβουλίας –greektourism.withgoogle.com. Μέσω της ίδιας ιστοσελίδας, μπορούν επίσης να εγγραφούν δωρεάν για να παρακολουθήσουν τα ειδικά σεμινάρια διαδικτυακής εκπαίδευσης της πλατφόρμας.

Η Google και η Incrediblue

Incrediblue: Διαδικτυακή πλατφόρμα για ενοικίαση σκαφών

Μία από τις πρώτες Startup επιχειρήσεις που συμμετείχαν στο πρόγραμμα ήταν και Βολιώτικη εταιρία με την πλατφόρμα ενοικίασης σκαφών Incrediblue. Σε μία περίοδο όπου οι ελληνικές επιχειρήσεις βιώνουν ίσως τις χειρότερες ημέρες στη σύγχρονη -μεταπολεμική- ιστορία της Ελλάδας, μία ολιγομελής παρέα ανθρώπων απέδειξε στην πράξη πως η επιτυχία είναι εφικτή, παρά τις αντιξοότητες που αποτελούν τροχοπέδη στην ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας.

Μετά από μία άσχημη εμπειρία που είχε ο Αντώνης Φιοράκης (ιδρυτής και CEO της εταιρείας) στις καλοκαιρινές του διακοπές με φίλους από μια εταιρεία ναύλωσης σκαφών, αποφάσισε να αλλάξει τον κλάδο ενοικίασης τουριστικών σκαφών στην Ελλάδα.

Σύντομα, δημιούργησε την Incrediblue, μια διαδικτυακή πλατφόρμα ενοικίασης σκαφών για να κάνει κάποιος τις διακοπές του. Μετά τη γρήγορη επιτυχία της ιδέας του, ο Αντώνης ξεκίνησε να ψάχνει κι άλλους τρόπους να επεκτείνει την επιχείρησή του. «Ένιωσα πως ασθενούσαμε στο πιο σημαντικό κομμάτι της επιχείρησής μας, στις πωλήσεις», λέει ο Αντώνης. «Έβλεπα πως έχουμε επισκέπτες, αλλά ήθελα να μάθω από πού προέρχονταν όλοι αυτοί».

Μέσω των εκπαιδευτικών σεμιναρίων της πρωτοβουλίας Grow Greek Tourism Online, ο Αντώνης έμαθε τα βασικά για το digital analytics, με υλικό ειδικά σχεδιασμένο για ανθρώπους στο χώρο του τουρισμού.

«Η εκπαίδευση με βοήθησε να «μετρήσω» διαδικτυακά στοιχεία συμπεριφοράς των χρηστών μας. Ενθουσιάστηκα με τον όγκο των δεδομένων που ήταν διαθέσιμα. Ανακάλυψα λεπτομέρειες για τους πελάτες μου, που με βοήθησαν να αυξήσω τις πωλήσεις μου».

Όπως λέει ο Αντώνης, μετά το Grow Greek Tourism Online, «αλλάξαμε τον τρόπο σκέψης μας. Αυτό μας βοήθησε να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας έξι φορές και να αναπτύξουμε τον στόλο μας από 100 σε 3000 σκάφη. Η Incrediblue παρέχει πλέον την ιδανική λύση σε τουρίστες που αναζητούν μια ξεχωριστή ιστιοπλοϊκή εμπειρία για τις διακοπές τους στην Ελλάδα.

Ο μύθος των ακριβών διακοπών με σκάφος καταρρίπτεται εύκολα. Μπορείς να νοικιάσεις σκάφος για έξι άτομα με κόστος 150 ευρώ την ημέρα. Δηλαδή 25 ευρώ το άτομο. Αν θέλεις και σκίπερ, το κόστος είναι 100-140 ευρώ τη μέρα. Οι περισσότεροι ζητούν και σκίπερ, είτε επειδή δεν έχουν δίπλωμα, είτε επειδή έχουν αλλά φοβούνται. Οι διακοπές με σκάφος δεν είναι μόνο για ιστιοπλόους. Είναι μια μοναδική εμπειρία. Κάθε πρωί ξυπνάς στο μπαλκόνι με την καλύτερη θέα του κόσμου. Πας σε παραλίες, σε ταβερνάκια που είναι προσβάσιμα μόνο με σκάφος και απολαμβάνεις ιδιωτικότητα. Είναι μαγευτικό.

Με το πάτημα ενός κουμπιού μπορεί κανείς να κάνει κράτηση σε επιλεγμένα σκάφη που τα οδηγούν έμπειροι καπετάνιοι για την ίδια τιμή που θα έδινε για ένα ξενοδοχείο, έχοντας όμως τη δυνατότητα να αλλάζει τη θέα του δωματίου του όσες φορές επιθυμεί απλά ρίχνοντας άγκυρα σε μία παραλία μετά την άλλη.

Οι ταξιδιώτες έχουν κουραστεί να κάνουν κάθε χρόνο τις ίδιες διακοπές σε παραδοσιακά καταλύματα, γι’ αυτό και παγκοσμίως υπάρχει μία τεράστια τάση για μη ξενοδοχειακές εμπειρίες. Το προϊόν της incrediblue συνδυάζει τη μετακίνηση με τη διαμονή και δίνει πρόσβαση σε ένα νέο τρόπο διακοπών»καταλήγει ο Αντώνης Φιοράκης.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.