«Εξωφρενικές» οι τιμές της Apple, κατά τον πρόεδρο της Motorola

«Ένα εξαιρετικό smartphone και μια εξαιρετική ιντερνετική εμπειρία δεν θα έπρεπε να αποτελεί ακριβή πολυτέλεια. Θα έπρεπε να αποτελεί μια απλή επιλογή για όλους», είπε ο πρόεδρος της Motorola Mobility, απαντώντας στην δηκτική κρητική του κορυφαίου σχεδιαστή της Apple για την επιλογή της εταιρείας του να δώσει την δυνατότητα σε κάθε χρήστη να παραγγείλει το smartphone του όπως το θέλει -συγκεκριμένα, το χρώμα και το φινίρισμα.

Ο Τζόναθαν Άιβι σε σχετική συνέντευξή του στην Μ.Βρετανία με θέμα την βιομηχανική σχεδίαση, αναφέρθηκε, χωρίς να κατονομάσει, στην πολιτική που υιοθέτησε η Motorola τον Αύγουστο του 2013, όταν ακόμα βρισκόταν στα χέρια της Google (τώρα αποτελεί μέρος του ομίλου της Lenovo).

Τότε, η Motorola επανεμφανίστηκε υποσχόμενη ένα τηλέφωνο κατασκευασμένο στα μέτρα του πελάτη -τουλάχιστον όσων ζουν στις ΗΠΑ-, όχι όμως ως προς τα τεχνικά του χαρακτηριστικά ή τις δυνατότητές του όπως έπραξε παλαιότερα η Dell ταράζοντας τα νερά στην βιομηχανία των προσωπικών υπολογιστών.

Όλα τα Moto X θα είχαν τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά και θα διέφεραν μόνο ως προς την χωρητικότητα της εσωτερικής μνήμης. Οι Αμερικανοί μπορούσαν να επιλέξουν χρώμα/αποχρώσεις στο πίσω μέρος και γύρω από τα λιγοστά κουμπιά του τηλεφώνου τους ή γύρω από την κάμερα, από 2000+ διαφορετικούς συνδυασμούς.

Επίσης, οι πελάτες της νέας Motorola μπορούσαν να επιλέξουν να χαράξουν ένα προσωπικό μήνυμα στην πλάτη του τηλεφώνου τους (ή το e-mail τους, για να ενημερωθούν εάν το ξεχάσουν κάπου ή να κάνουν πιο δύσκολη την πώλησή του εάν κλαπεί).

«Έτσι, παραιτείσαι των ευθυνών σου ως σχεδιαστής», υποστήριξε ο Σερ Άιβι, προκαλώντας την αντίδραση του Ρικ Όστερλοχ: «Πεποίθησή μας είναι ότι ο τελικός χρήστης θα πρέπει να εμπλέκεται στην διαδικασία της σχεδίασης των προϊόντων. Ακολουθούμε διαμετρικά αντίθετη προσέγγιση από αυτή της Apple -χωρίς να περιοριζόμαστε στην σχεδίαση. Διακρίνουμε την διχοτόμηση της αγοράς σήμερα, στην οποία βλέπει κανείς την Apple να κερδίζει τόσα πολλά και να χρεώνει εξωφρενικές τιμές -δεν πιστεύουμε ότι αυτό είναι το μέλλον. Το μέλλον είναι τα smartphone που παρέχουν μια ανάλογη εμπειρία και πολλές επιλογές για τον χρήστη σε προσιτές τιμές», είπε ο πρόεδρος της Motorola.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.