Χρηματοπιστωτικές εταιρείες επενδύουν στην «αυτοματοποιημένη πειθώ»

Η επιτυχία που είχαν η American Express και η Citibank στην προώθηση των πιστωτικών τους καρτών μέσω e-mail οδήγησε στην επένδυση εκατομμυρίων δολαρίων από τους επενδυτικούς βραχίονές τους σε μια νεότευκτη εταιρεία που χρησιμοποιεί την «αυτοματοποιημένη πειθώ». Η εταιρεία Persado που «χαρτογραφεί συναισθήματα και παράγει γλώσσα», μπορεί επίσης να πείσει τους ασθενείς να ακολουθούν τις ιατρικές συμβουλές ή να ενθαρρύνει δωρεές.

Η “Persado” ανακοίνωσε τον Ιανουάριο ότι ολοκλήρωσε τον δεύτερο κύκλο χρηματοδότησής της, εξασφαλίζοντας $21 εκατομμύρια από την StarVest Partners, την Bain Capital Ventures, την American Express Ventures και την Citi Ventures για να αναπτύξει περαιτέρω την τεχνολογία της.

Με την τεχνολογία “persuasion automation” αυτοματοπoιείται η δημιουργία πειστικότερων μηνυμάτων για χρήση στο ψηφιακό marketing και αλλού. Η πλατφόρμα για την «αυτοματοποιημένη πειθώ», όπως την αποκαλούν οι δημιουργοί της, χρησιμοποιεί σημασιολογικούς αλγόριθμους για να δημιουργήσει το ιδανικό κάθε φορά μήνυμα για μια στοχευμένη επικοινωνιακή καμπάνια, επιλέγοντας μέσα από όλους τους πιθανούς συνδυασμούς προτρεπτικής γλώσσας, συναισθημάτων, προϊοντικής περιγραφής και στοιχείων μορφοποίησης.

Όπως εξηγεί η εταιρεία, το λογισμικό της «χαρτογραφεί συναισθήματα» και παράγει γλώσσα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε εργαλεία επικοινωνίας όπως είναι τα προωθητικά emails, landing pages σε sites, SMS, push notifications και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ζητήσαμε από τον εκπρόσωπο της εταιρείας να αποσαφηνίσει περί τίνος πρόκειται. Εάν και όποτε ανταποκριθεί θα σας μεταφέρουμε την απάντησή του.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κος Αλέξης Βρατσκίδης, εξηγεί: «Το persuasion automation αποτελεί ουσιαστικά μια νέα κατηγορία τεχνολογίας, με άπειρες διαφορετικές εφαρμογές. Πέρα από το ψηφιακό marketing και τον χώρο της διαφήμισης, η αξιοποίηση της βέλτιστης δυνατής γλώσσας σε ένα μήνυμα που έχει σαν στόχο να κινητοποιήσει το ακροατήριο στο οποίο απευθύνεται έχει πολλαπλές χρήσεις: Από την ψηφιακή υγεία, όπου οι γιατροί μπορούν έτσι να παροτρύνουν τους ασθενείς τους να ακολουθούν τις οδηγίες τους, μέχρι τον χώρο της φιλανθρωπίας, όπου η τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να ενθαρρύνει δωρεές.

Σε κάθε περίπτωση, δημιουργούμε μηνύματα που πείθουν.

Επί της ουσίας, αυτή είναι η εφεύρεση της Persado: Η εφαρμογή της επιστήμης και των μαθηματικών στη δημιουργία επικοινωνιακών μηνυμάτων που κινητοποιούν το ακροατήριο και το προτρέπουν να δράσει.»

Η American Express Ventures και η Citi Ventures είχαν πρώτα δοκιμάσει την τεχνολογία της Persado ως πελάτες: «Η ομάδα μας αναζητά επενδύσεις σε τεχνολογίες του αύριο και η Persado έχει την δυνατότητα να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι χρηματοπιστωτικές εταιρείες επικοινωνούν με τους πελάτες τους», σημειώνει ο Arvind Purushotham, Διεθύνων Σύμβουλος της Citi Ventures, επενδυτικού κορμού της Citibank. «Η Persado παράγει μηνύματα που βασίζονται στην ανάλυση και επεξεργασία δεδομένων και στη γνώση του τι είναι σημαντικό για τους πελάτες μας, και επιτρέπει στις επιχειρήσεις να αναπτύξουν μια ουσιαστικότερη επικοινωνία με τον κόσμο».

Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία της Persado για την προώθηση των πιστωτικών της καρτών, η Citi είδε το ποσοστό των email της που διαβάζονταν να αυξάνεται κατά 70% και το ποσοστό των click-to-opens να εκτοξεύεται κατά 114%.

«Η πλατφόρμα της Persado συμβάλλει στον περιορισμό της αβεβαιότητας σε μία καμπάνια marketing και επιτρέπει την αποδοτικότερη επικοινωνία των επιχειρήσεων με τα κοινά-στόχος τους μέσα από μία επιστημονική επιλογή των καταλληλότερων μηνυμάτων», αναφέρει ο Rohit Bodas, Partner στην American Express Ventures. «Είμαστε ευτυχείς που επενδύουμε σε μία τεχνολογία που μπορεί να βοηθήσει στην δημιουργία μίας ουσιαστικότερης εμπειρίας marketing που ωφελεί τόσο τις επιχειρήσεις όσο και τους καταναλωτές».

Εκτός από την American Express και τη Citibank, στο πελατολόγιο της Persado συγκαταλέγονται ακόμα η Esurance, η E*TRADE, η LivingSocial, η αλυσίδα καταστημάτων Neiman Marcus, η Verizon Wireless και η Vodafone. Μέσα στα δύο χρόνια λειτουργίας της η Persado είδε το πελατολόγιό της να αυξάνεται κατά 300% και να εξαπλώνεται στην Ευρώπη, τις ΗΠΑ και τη Λατινική Αμερική, αλλά και σε πολλούς διαφορετικούς επιχειρηματικούς κλάδους, από τον χώρο του τουρισμού μέχρι τις τηλεπικοινωνίες και από το λιανεμπόριο μέχρι τον χρηματοπιστωτικό κλάδο.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.