Ο διευθύνων σύμβουλος του Twitter, Τζακ Ντόρσεϊ, είπε την Τρίτη πως οι εταιρείες της Σίλικον Βάλεϊ, μεταξύ των οποίων και η δική του, δεν έχουν κάνει αρκετά για να προστατέψουν τα θύματα της online παρενόχλησης/εκφοβισμού, κάνοντας λόγο για «μεγάλη αποτυχία» (huge fail).

Σε συνέντευξή του μέσω Twitter από την Κάρα Σουΐσερ, συνιδρύτρια του Recode, ο Ντόρσεϊ έγραψε πως θα έβαζε «C» στον εαυτό του όσον αφορά σε αυτό που η Σουΐσερ χαρακτήρισε «τεχνολογική υπευθυνότητα».

«Έχουμε κάνει πρόοδο, είναι διασκορπισμένη και δεν γίνεται επαρκώς αισθητή» έγραψε σε tweet, απαντώντας στις ερωτήσεις. «Η αλλαγή της εμπειρίας δεν ήταν επαρκώς ουσιώδης. Κι έχουμε αναθέσει το μεγαλύτερο βάρος στα θύματα της παρενόχλησης (αυτό είναι τεράστιο fail)».

Όπως σημειώνει το Reuters, το Twitter, μαζί με το Facebook, έχουν δεχτεί έντονες επικρίσεις για θέματα όπως τα posts παρενόχλησης/ύβρεων, τους ψεύτικους χρήστες, τα fake news κ.α. Η εταιρεία προβαίνει σε επενδύσεις σχετικά με τη βελτίωση αυτού που ο Ντόρσεϊ περιγράφει ως «συλλογική υγεία» του Twitter.

Ο ίδιος παραδέχτηκε ότι δεν του αρέσει το πώς το Twitter τείνει να παρέχει κίνητρα για οργή, βραχυπρόθεσμη σκέψη, «θαλάμους ηχούς» (echo chambers) και κατακερματισμένες συζητήσεις κ.α. Όπως είπε, η δουλειά του Twitter ενάντια στις συντονισμένες επιχειρήσεις και τις αυτοματοποιημένες δραστηριότητες, καθώς και η συνεργασία του με διάφορες κυβερνητικές υπηρεσίες, το έχουν φέρει σε καλύτερη θέση για την αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης στις προεδρικές εκλογές του 2020.