Εικονικός σερβιτόρος σε πιτσαρία, λόγω κορωνοϊού

Εστιατόριο στις βορειοανατολικές ακτές της Ισπανίας δίνει μια «γεύση» όσον αφορά στο πώς μπορεί να εξελιχθεί η εστίαση λόγω του κορωνοϊού, παρέχοντας στους θαμώνες του τη δυνατότητα να αποφύγουν σε μεγάλο βαθμό την πρόσωπο με πρόσωπο επαφή με το προσωπικό, ελαχιστοποιώντας τον κίνδυνο της μόλυνσης με κορωνοϊό.

Όπως αναφέρει το Reuters, οι πελάτες της Funky Pizza στο Παλαφρουγκέλ της Κόστα Μπράβα μπορούν να δουν το μενού, να παραγγείλουν και να πληρώσουν μέσω της εφαρμογής «Funky Pay» στα τηλέφωνά τους- την πρώτη φορά που ενσωματώνεται μια εξειδικευμένη εφαρμογή στο σύστημα παραγγελιών εστιατορίου στην Ισπανία. Παρόλα αυτά, την παραγγελία στο τραπέζι τη φέρνει σερβιτόρος.

«Με αυτό το σύστημα προσπαθήσαμε να διατηρήσουμε την απόσταση από τους πελάτες μας, που είναι αυτό που θέλει ο κόσμος κατά τη διάρκεια του Covid» είπε ο Κάρλος Μάνιχ, ιδιοκτήτης του εστιατορίου. Το προσωπικό διαχειρίζεται τις παραγγελίες από οθόνες πίσω από το μπαρ.

Στο πλαίσιο των κανόνων κοινωνικής απόστασης το εστιατόριο έχει γίνει μόνο table service και προϋποθέτει χρήση μάσκας από τους πελάτες του όταν δεν είναι στα τραπέζια τους.

«Η εφαρμογή είναι πολύ φιλική προς τον χρήση…και μπορείς να παρακολουθείς την παραγγελία σου και να βλέπεις πότε είναι στην κουζίνα ή πότε καταφθάνει» είπε η Κλαούντια Μεντίνα, πελάτισσα του εστιατορίου. Ωστόσο άλλοι διαφωνούν: «Νομίζω πως χάνουμε την αίσθηση μαζί με τον σερβιτόρο, για παράδειγμα όταν δίνεις παραγγελία δεν μπορείς να ρωτήσεις για διαφορετικές προτιμήσεις ή ποσότητες» είπε ένας άλλος πελάτης, ο Χαβιέ Κομάς.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.