Μέσω μικροφώνου το Facebook παρακολουθεί τι ακούτε στην τηλεόραση

Το Facebook μπορεί να χρησιμοποιήσει το μικρόφωνο στο τηλέφωνό σας για να σας παρακολουθήσει, ώστε να γνωρίζει ποιες διαφημίσεις παρακολουθείτε στην τηλεόραση και έπειτα να σας τις προβάλει για καλύτερη και στοχευμένη διαφήμιση.

Τον περασμένο μήνα αναφέραμε ότι το Facebook διαθέτει δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για μια δυναμική τεχνολογία που θα την επέτρεπε να παρακολουθεί τις κινήσεις και τα συναισθήματα των χρηστών στο μέλλον.

Η συγκεκριμένη είδηση προκάλεσε ιδιαίτερο πανικό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ωστόσο η εταιρεία έσπευσε να διευκρινίσει ότι δεν σχεδιάζει να αναπτύξει οποιαδήποτε τέτοια τεχνολογία αυτή τη στιγμή, κάτι όμως που δεν μπορεί να το ξέρει ο απλός κόσμος, παρά μόνο οι υπάλληλοι της εταιρείας που είναι αρμόδιοι για αυτό το ζήτημα.

Μετά από όλα αυτά τα περίεργα περιστατικά, υπάρχουν έγκυρες αναφορές για ένα άλλο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που προορίζεται για την πλατφόρμα του γίγαντα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και υποδηλώνει ότι η εταιρεία κατέχει δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για μια τεχνολογία που θα της επέτρεπε να χρησιμοποιεί στο παρασκήνιο κρυφά τα μικρόφωνα των smartphones για να ακούσει το μήνυμα που κρύβεται μέσα στις τηλεοπτικές διαφημίσεις.

Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας υποβλήθηκε από την εταιρεία τον Δεκέμβριο του 2016 και δημοσιεύθηκε στις 14 Ιουνίου 2018. Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας περιστρέφεται γύρω από την ανάλυση του «ήχου στο περιβάλλον» του εκάστοτε νοικοκυριού που βρίσκεται ο στόχος που είναι ο πελάτης.

Σύμφωνα με τις λεπτομέρειες που αποκαλύφθηκαν στο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, κάθε άτομο που είναι συνδεδεμένο σε ένα νοικοκυριό συνδέεται με μια συσκευή πελάτη στην οποία ανιχνεύεται ένα δομοστοιχείο της εφαρμογής. Όταν η ενότητα λογισμικού ανιχνεύει ένα ή περισσότερα σήματα εκπομπής στοιχείου περιεχομένου που μεταδίδεται στο νοικοκυριό, η μονάδα λογισμικού καταγράφει τον ήχο του περιβάλλοντος, συμπεριλαμβανομένου του ήχου από τη συσκευή εκπομπής που στην προκειμένη περίπτωση η τηλεόραση

Έπειτα ο εγγεγραμμένος ήχος του περιβάλλοντος μαζί με τις πληροφορίες χρόνου αποστέλλονται στη συνέχεια στο ηλεκτρονικό σύστημα της εταιρείας για να επεξεργαστεί αυτά τα αρχεία.

Αυτό σημαίνει ότι κάθε smartphone σε ένα νοικοκυριό είναι μια «συσκευή πελάτη» που χρησιμοποιεί την εφαρμογή του Facebook για να ανιχνεύσει τον ήχο περιβάλλοντος που μεταδίδεται στο σπίτι των χρηστών.

Αυτός ο ήχος του περιβάλλοντος δεν είναι εφικτό να αναγνωριστεί από τα ανθρώπινα αυτιά. Η εφαρμογή ανιχνεύει τα σήματα που μεταδίδονται στις συσκευές που είναι συνδεδεμένες στο νοικοκυριό και στη συνέχεια αποστέλλει ένα απόσπασμα του εγγεγραμμένου ήχου μαζί με τις πληροφορίες χρόνου στην εταιρεία, όπου αναλύεται για να εντοπίσει το άτομο, και τα στοιχεία στον εγγεγραμμένο ήχο, δηλαδή την διαφήμιση που παίζει στο παρασκήνιο και προβλήθηκε στον συγκεκριμένο χρήστη.

Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας του Facebook δηλώνει ότι αυτές οι συσκευές-πελάτες ή τα smartphones συνδέονται με τις συσκευές ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών του νοικοκυριού μέσω Bluetooth ή οποιουδήποτε άλλου πρωτοκόλλου δικτύωσης. Σύμφωνα με μια αναφορά της ArsTechnica, ενώ το Facebook αναφέρει πως επρόκειτο για ήχους υψηλής συχνότητας που αποτελούν μέρος του αποσπάσματος του καταγεγραμμένου ήχου, οι ήχοι αυτοί δεν ενεργοποιούν το χαρακτηριστικό κάθε φορά που βλέπετε τηλεόραση. Με απλά λόγια, η λειτουργία εγγραφής ήχου δεν ενεργοποιείται συνεχώς.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.