«43 χρόνια δεν έκαναν τίποτα»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Με αφορμή την συζήτηση που έχει ανοίξει για την ψήφο των Ελλήνων του εξωτερικού, αλλά και το γεγονός ότι ο ΣΥΡΙΖΑ κατηγορείται πως δε θέλει να στηρίξει το εν λόγω νομοθέτημα διότι δεν τον συμφέρει πολιτικά, ο πρώην γενικός γραμματέας του Υπουργείου Εσωτερικών, κ. Κώστας Πουλάκης, απαντά πως « Αυτά είναι αστειότητες για δυο λόγους. 43 χρόνια δεν έκαναν τίποτα και εμείς σε 4 χρόνια φέραμε νομοθέτημα. Δε μπορώ να καταλάβω πως κάνουν δίκη προθέσεων. Το πρόβλημά μας, το πολιτικό μας πρόβλημα είναι η αποχή είτε εντός, είτε εκτός Ελλάδας και όχι η επιλογή της ψήφου των ανθρώπων. Και, αλίμονο, δεν ισχύει πως είναι συντηρητικοί οι Έλληνες του εξωτερικού, ας δούμε τα αποτελέσματα στις Ευρωεκλογές που ψηφίζουν από το 1984 . Στην πραγματικότητα ξέρετε γιατί δεν έλυναν 43 χρόνια το πρόβλημα; Διότι το είχαν «λύσει» πελατειακά. Πήγαιναν τα δυο μεγάλα κόμματα στις χώρες υψηλής συγκέντρωσης Ελλήνων, τους έδιναν τα ψηφοδέλτια και τα εισιτήρια του αεροπλάνου δωρεάν με την Ολυμπιακή και οι άνθρωποι έρχονταν εδώ να τους ψηφίσουν. Έτσι βούλιαξαν την ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ, κι εμείς πληρώσαμε τα σπασμένα».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.