Αύξηση των αναξιοπαθούντων

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Στον Αλμυρό για επίσημη επίσκεψη, μετά από πρόσκληση του Μητροπολίτη Δημητριάδος, κ. Ιγνατίου θα βρεθεί ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος, κ. Ιερώνυμος. Ο Αρχιεπίσκοπος θα επισκεφθεί την Μητρόπολη, με την ευκαιρία των εγκαινίων του ιεραποστολικού κέντρου «Άγιος Αθανάσιος ο Αθωνίτης», του ιερού ναού Αγίου Δημητρίου Αλμυρού. Φιλοξενούμενος στο Ράδιο Ένα 102,5, ο δήμαρχος Αλμυρού, κ. Εσερίδης τόνισε πως « Τα σπίτια Γαλήνης πραγματοποιούν ένα πολύ μεγάλο σκοπό γιατί είναι πάρα πολλές αυτές οι οικογένειες που έχουν ανάγκη ένα πιάτο φαγητό. Το δυσάρεστο είναι ότι αντί να μειωθούν αυτά τα περιστατικά, έχουμε αύξηση. Ο Αλμυριώτικος λαός βοηθά, γιατί όλοι αντιλαμβάνονται πως είναι μεγάλη ανάγκη σήμερα να διατηρήσουμε αυτά τα σπίτια. Υπάρχει πολύς κόσμος που έχει ανάγκη αυτή τη στιγμή τη θαλπωρή από τα σπίτια Γαλήνης. Για μας είναι ιδιαίτερη τιμή ότι θα έρθει στην πόλη μας ο κ. Ιερώνυμος για να εγκαινιάσει τη δομή και γι αυτό αποφασίσαμε την ανακήρυξη του ως επίτιμο δημότη».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.