«Εντελώς ακατανόητους» χαρακτήρισε η υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μαρίνα Χρυσοβελώνη, τους «πανηγυρισμούς» για την απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ, που έκρινε αντιστυνταγματικό το νόμο Παππά. Σε δηλώσεις της στην ΕΡΤ η κ. Χρυσοβελώνη ανέφερε ότι η απόφαση είναι «δεσμευτική, αλλά από την άλλη έχουμε το δικαίωμα να την κρίνουμε». Τόνισε ακόμη ότι η συγκεκριμένη απόφαση δημιουργεί «σοβαρές οικονομικές συνέπειες» και «άνοιγμα στον προϋπολογισμό», προσθέτοντας ότι το ίδιο δικαστήριο ήταν που έκρινε συνταγματικά τα μνημόνια και το PSI. Η κ. Χρυσοβελώνη σημείωσε ότι το γεγονός ότι υπάρχει «μία ισχυρή μειοψηφία» που τάχθηκε υπέρ της συνταγματικότητας του νόμου «δείχνει ότι υπάρχει έριδα σε ό,τι αφορά την κρίση». Η υφυπουργός υπογράμμισε ότι η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να προχωρήσει τη διαδικασία για την αποκατάσταση του ραδιοτηλεοπτικού τοπίου. Τέλος ξεκαθάρισε ότι «τις κυβερνήσεις δεν τις καθορίζουν οι δικαστικές αποφάσεις, αλλά τις εκλέγει ο λαός».
Ακατανόητοι οι πανηγυρισμοί
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































