Ακόμη και αυτό τους ενοχλεί

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ο Ιατρικός Σύλλογος Μαγνησίας ξεκαθάρισε για ακόμη μια φορά πως δεν διαπραγματεύεται την αυτόνομη λειτουργία του Ιατρείου Αλληλεγγύης, αντιδρώντας στα σχέδια της δημοτικής αρχής Βόλου για μεταφορά του Ιατρείου σε άλλο χώρο του «Διαύλου» και συστέγασή του με άλλες δομές. Επίσης, δηλώνει πρόθυμος να συνεργαστεί με τη δημοτική αρχή Βόλου, υπογραμμίζει ωστόσο ότι βασική προϋπόθεση των συνεργασιών πρέπει να είναι ο αλληλοσεβασμός, οι ξεκάθαροι όροι συνεργασίας και η έλλειψη ηγεμονικών νοοτροπιών από τους συνεργαζόμενους φορείς. «Από ότι φαίνεται κάποιους του ενοχλεί ακόμα και η λειτουργία μιας δομής όπως το ιατρείο αλληλεγγύης, εφόσον δεν ελέγχεται…» σχολίαζε ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος, Ιάσονας Αποστολάκης.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.