Είχαμε που είχαμε τον κορωνοϊό, πλέον έχουμε και την «πανδημία» των συγχαρητήριων επιστολών και ανακοινώσεων για τις επιτυχίες των αθλητών μας στον στίβο και σε άλλες διοργανώσεις. Απορεί κανείς πόσοι από αυτούς τους πολιτικούς έχουν πράξει το παραμικρό για να βοηθήσουν στην αναβάθμιση των αθλητικών υποδομών και στην θέσπιση κινήτρων για να ασχοληθούν οι νέοι με τον κλασσικό αθλητισμό. Αν είχαν την παραμικρή συναίσθηση για το τι συμβαίνει με το ΕΑΚ του Βόλου, θα έπρεπε να απολογηθούν για το ότι δεν προχωρούν τα έργα εκσυγχρονισμού του. Αλλά που…
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































