Εντείνεται η προετοιμασία της Περιφερειακής Ενότητας Μαγνησίας εν όψει της χειμερινής περιόδου και μετά τις εργασίες συντήρησης του Χιονοδρομικού Κέντρου Πηλίου, την ανάδειξη εργολάβου για τον αποχιονισμό του δικτύου, προχώρησε σε διαγωνισμό και για την προμήθεια αλατιού, προϋπολογισμού 60.000 ευρώ. Όπως έλεγε η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλίας, Δωροθέα Κολυνδρίνη «Ολοκληρώνεται η συντήρηση του Χιονοδρομικού. Είμαστε έτοιμοι για το ενδεχόμενο αποχιονισμών, όπως κάθε χρόνο και συνεχίζουμε με σοβαρότητα και αποτελεσματικότητα, αντιμετωπίζοντας τα προβλήματα άμεσα και ρεαλιστικά».
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































