«Ήρθε η ώρα, ωρίμασαν οι συνθήκες να μετεξελιχθεί η Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση σε Περιφερειακή Διακυβέρνηση, να αποκτήσει δηλαδή κανονιστική αυτονομία ήτοι την αρμοδιότητα να θεσπίζει κανόνες δικαίου για θέματα του τομέα ευθύνης της. Να έχει την αρμοδιότητα να λύνει τα προβλήματα στα οποία διεισδύουν οι επιθυμίες των πολιτών», επισήμανε ο κ. Κ. Αγοραστός, κατά τη διάρκεια του 4ου Τακτικού Συνεδρίου της ΕΝΠΕ, που έγινε στην Αθήνα. Όπως μάλιστα εξήγησε «Η κανονιστική αυτονομία των Περιφερειών είναι η βασική προϋπόθεση για την εδραίωση συνθηκών πραγματικής Αυτοδιοίκησης και τοπικής αυτονομίας καθώς και για τον απεγκλωβισμό τους από τον κρατικό εναγκαλισμό στα θέματα αρμοδιότητάς τους. Η Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση ζητά ήδη τη διεύρυνση της κανονιστικής της αρμοδιότητας στους τομείς της ευθύνης της και ιδίως στον τομέα της περιφερειακής ανάπτυξης και σε όποιους άλλους τομείς συνδέονται με την προώθησή του, όπως είναι θέματα Περιφερειακής Χωροταξίας, προώθηση έργων και υποδομών και τελικά προώθηση των περιφερειακών επενδύσεων που θα δώσουν ανάσα στις τοπικές κοινωνίες. Στην Αθήνα, για να μετάσχουν στις εργασίες του συνεδρίου βρέθηκαν τόσο η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλίας, Δωροθέα Κολυνδρίνη, όσο και ο θεματικός αντιπεριφερειάρχης Γιώργος Κίτσιος, αλλά και ο περιφερειακός σύμβουλος, Κώστας Χαλέβας.
Ανάσα στις τοπικές κοινωνίες
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.


































