«Αναφορά στο τι γίνεται με το έργο του κυκλικού κόμβου των Αστεριών, θέλησε να κάνει μέσω της στήλης, ο υποψήφιος δημοτικής σύμβουλος Βόλου, στο τοπικό της Αγριάς, με τον συνδυασμό της Νάνσυς Καπούλα, ο κ. Κωνσταντίνος Θεοδοσόπουλος. Όπως τονίζει « Πριν 1 περίπου μήνα εγκαταστάθηκε πλησίον της Ελίν (όπου πρόκειται να γίνει ο κυκλικός κόμβος),ένας εκσκαφέας ο οποίος γκρέμισε ένα τοιχίο της Ελίν. Κατόπιν εισήλθε στο δεύτερο παράλληλο δρόμο με τον παραλιακό του οικισμού σπάζοντας τις γωνίες των πεζοδρομίων ούτως ώστε να διευκολύνουν την διέλευση των μεγάλων οχημάτων. Έχουν τοποθετήσει σήματα, κορδέλες κι όλα αυτά καλά μέχρι εδώ. Το ερώτημα που τίθεται είναι γιατί τόση καθυστέρηση. Μήπως το έχουν μετανιώσει; Βλέποντας ότι μάλλον πρόβλημα θα δημιουργήσει παρά θα ομαλοποιήσει την κυκλοφορία ή μήπως κάτι άλλο συμβαίνει, το οποίο δε γνωρίζουμε εμείς. Ας βρεθεί κάποιος αρμόδιος να μας απαντήσει. Τα Αστέρια, ένας πανέμορφος οικισμός δεν αντέχει άλλες ταλαιπωρίες. Μόλις τελειώσαμε αυτά που βιώσαμε με το πάρκο, ξεκινάει ένας άλλος Γολγοθάς. Σκεφτείτε αυτός ο όγκος των οχημάτων να διοχετεύετε μέσα στον οικισμό που κατά την καλοκαιρινή περίοδο είναι αρκετά μεγάλος, τι έχουμε να τραβήξουμε. Αντί να φροντίσουν να γίνει κάτι με τον περιφερειακό, κοιτάμε τον κυκλικό κόμβο».
«Αντί να φροντίσουν να γίνει κάτι με τον περιφερειακό, κοιτάμε τον κυκλικό κόμβο»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































