Αντιδρούν οι εργαζόμενοι

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Κινητοποιήσεων συνέχεια για τους δημόσιους υπαλλήλους με αφορμή την τροπολογία του υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης και η οποία, κατά την ΑΔΕΔΥ, τιμωρεί όσους απέχουν από την αξιολόγηση, αποκλείοντάς τους από τη διαδικασία κρίσης και προαγωγής. Οι συνδικαλιστές της ΑΔΕΔΥ θεωρούν την τροπολογία «αντιδημοκρατική, απεργοσπαστική και πρωτοφανής» και καλούν την αρμόδια υπουργό, κ. Όλγα Γεροβασίλη να πάρει πίσω την τροπολογία και αν αυτό δεν συμβεί, ζητούν από τους βουλευτές να την καταψηφίσουν. Όπως ανέφερε από τη μεριά του ο πρόεδρος του Νομαρχιακού Τμήματος της ΑΔΕΔΥ Μαγνησίας, κ. Φίλιππος Κωνσταντινίδης « Γίνεται μια διαδικασία, επειδή είναι μνημονιακή υποχρέωση, χωρίς αυτή η διαδικασία να προσβλέπει σε τίποτε, με το οποίο είτε οι εργαζόμενοι, είτε το δημόσιο έχουν να κερδίσουν. Προφανώς και υπάρχει φόβος ότι θα χρησιμοποιηθεί για κάτι διαφορετικό, είτε για απολύσεις ή κινητικότητες, οι οποίες δεν ξέρουμε ποιες και που θα είναι. Η κυβέρνηση το κάνει μόνο και μόνο για περάσει την αξιολόγηση χωρίς ουσιαστικό περιεχόμενο και οι εργαζόμενοι αντιδρούν. Δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο αποδεκτό».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.