Απαξιώνει το Βόλο ο κ. Φάμελλος

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Και μπορεί βέβαια στον Βόλο να γίνεται ο κακός χαμός με την καύση διαφόρων δήθεν «εναλλακτικών καυσίμων» βρίσκεται στο κατακόρυφο και επιτακτικά πλέον η παρέμβαση του Υπουργού Φάμελλου είναι επιβεβλημένη εκείνος περί άλλων τυρβάζει. Και φυσικά καλά κάνει όταν υπερασπίζεται τη χρησιμοποίηση του φυσικού αερίου σε αντικατάσταση των συμβατικών καυσίμων και τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Και φυσικά πολύ καλά κάνει όταν υπερασπίζεται τη συμβολή του φυσικού αερίου στην ανάπτυξη του πρωτογενούς τομέα παραγωγής και γενικά της ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας με την φθηνή κοστολόγησή του. Μόνο που αυτά τα υπερασπίζεται στη Λάρισα. Γιατί στον Βόλο , που απαξιώνει να επισκεφτεί θεωρώντας ότι δεν συντρέχει λόγος σοβαρός μετά την ινκόγκνιτο επίσκεψή του στον τελικό κυπέλλου της ντροπής κι όπου δεν βρήκε μια λέξη να πει για το αίσχος, η θέση του τροποποιείται «ελαφρώς» . Και μπορεί το φυσικό αέριο να είναι άριστο για το καλό του περιβάλλοντος του νομού Λάρισας αλλά του Βόλου δεν πειράζει και να μολυνθεί λίγο από την καύση των πλαστικών και των απορριμμάτων αφού ως γνωστόν αυτό έχει φιλότιμο και αντέχει. Και μπορεί να βρίσκει χρόνο να συναντηθεί με τους εκπροσώπους της πολυεθνικής LafargeHolcim αλλά μια ώρα χρόνο δεν μπορεί να βρει για να έλθει στον Βόλο και να υπερασπιστεί την άποψή του πόσο μάλλον να συμβάλλει στη αλλαγή πολιτικής της εταιρείας που θα ωφελήσει και τους πολίτες- κατοίκους αλλά και την ίδια την εταιρεία με τους εργαζόμενους σ’ αυτό. Δηλώνει όμως με τη στάση του και κάτι άλλο. Την προσήλωσή του και τη συστημική συμπεριφορά του ως προς την πολιτική διγλωσσία που χρησιμοποιεί και που ο ίδιος καυτηρίαζε λίγα χρόνια πριν» έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, ο δημοτικός σύμβουλος Βόλου, κ. Κώστας Γαργάλας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.