Απαξιωτική αντιμετώπιση

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Σαν σήμερα πριν 4 χρόνια ξεκινούσε η πορεία για ΒΟΛΟ – ΑΘΗΝΑ με τα πόδια ώστε να δηλώσουμε την αντίδραση μας σε όλα εκείνα που ταλαιπωρούσαν τους πολίτες της χώρας. ΣΚΛΗΡΗ ΛΙΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΝΗΜΟΝΙΑ. Σήμερα μετά από 4 χρόνια και με νέα κυβέρνηση συνεχίζεται η ίδια κατάσταση σε χειρότερη ακόμη κατάσταση για τους Έλληνες παρά την ΕΛΠΙΔΑ που δημιούργησαν οι κυβερνώντες. Χθες στην συνάντηση με τους εκπροσώπους των εργαζομένων στα τσιμέντα στην συνάντηση με τον υφυπουργό εργασίας για τα θέματα του ταμείου μας για πολλοστή φορά η αντιμετώπιση τους ήταν απαξιωτική και χωρίς αποτέλεσμα. Τα χρήματα του ταμείου μας που συνεχίζουμε ακόμη να πληρώνουμε μόνο εμείς κάνουν φτερά από 1 – 1 – 2017. Πρώτη φορά αριστερά και πρώτη φορά τόσο ανάλγητη κυβέρνηση. Εμείς θα συνεχίσουμε να παλεύουμε πιστεύοντας ότι μόνο ο αγώνας που δεν δίνεται πάει χαμένος» έλεγε ο Βασίλης Χαλαστάρας, γ.γ. του Σωματείου Αγέτ Βόλου.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.