Ποινή φυλάκισης 12 μηνών και στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων για ένα χρόνο επέβαλε σήμερα το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Καλαμάτας στον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη και την αντιπεριφερειάρχη Ντίνα Νικολάκου για παράβαση καθήκοντος. Την μήνυση έχει καταθέσει η «Ελευθερία» για τον αυθαίρετο, παράνομο και εκδικητικό τρόπο αποκλεισμού της από την δημοσίευση διακηρύξεων της Περιφέρειας Πελοποννήσου ως αντίποινα εκ μέρους Τατούλη – Νικολάκου της έντονης πολιτικής κριτικής που τους ασκούσε και συνεχίζει να τους ασκεί η εφημερίδα. Σύμφωνα με το Ν. 3548/2007 προβλέπεται ίση κατανομή των δημοσιεύσεων στις εφημερίδες που έχουν το σχετικό από το νόμο δικαίωμα. Παρ’ όλα αυτά το ηγετικό δίδυμο της Περιφέρειας αγνόησε επί διετία (2011-2012) το νόμο και τον εφάρμοσε μόνο με την κατάθεση ασφαλιστικών μέτρων. Το αδίκημα όμως είχε συντελεστεί στην διάρκεια της πρώτης διετίας της θητείας τους. «Κάτι μου φέρνει στον νου, κάπου το μυαλό γυρίζει , αλλά πού δεν το έχω ξεκαθαρίσει. Α ναι. Από τον Φλεβάρη έχουμε κάνει ερώτηση στο δημοτικό συμβούλιο και δεν μας έχουν απαντήσει ακόμα. Και μάλιστα ο κ. Θεοδώρου στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο όταν ρωτήθηκε σχετικά απέφυγε και να απαντήσει» ανέφερε ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος, Κώστας Γαργάλας.
Απέφυγε να απαντήσει ο κ. Θεοδώρου
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































