Από το Ροστώβ με «αγάπη»

Ο υπόδικος
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ο Αχιλλέας Μπέος, βγήκε από το Ροστώβ στον συνάδελφο Γ. Κουμιώτη και έστειλε τα χαιρετίσματα του στους πιο αγαπημένους του συμπολίτες, τον Γ. Καρεκλίδη και την Κατερίνα Τασσοπούλου, αποκαλώντας τους σκουπίδια. Πάντως, χθες ήμουν cool και αποφάσισα να μην κάνω μήνυση τον υπόδικο διευθυντή εγκληματικής οργάνωσης και τον μαζεύουν με αυτόφωρη διαδικασία από το αεροδρόμιο. Άλλωστε, μέχρι το τέλους του χρόνου θα πρέπει να έρθει τουλάχιστον τέσσερις φορές στα δικαστήρια και ελπίζω να είναι εκεί, γιατί είναι παλικάρι. Μη το βάλει πάλι στα πόδια, ε;

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.