Αποφασισμένοι

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Δυναμική συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποίησε το Τοπικό Συμβούλιο Αργαλαστής και ο Σύλλογος Εργαζομένων Κέντρων Υγείας Ν. Μαγνησίας, με αφορμή το αίτημα του ΕΚΑΒ, να του δοθεί το καινούργιο ασθενοφόρο του τοπικού Κέντρου Υγείας, στην οποία και συμμετείχαν εκατοντάδες πολίτες. «Κάποιοι αποφάσισαν για εμάς, χωρίς εμάς. Είπαν ότι το ασθενοφόρο αυτό δεν χρειάζεται, με το σκεπτικό ότι ο εξοπλισμός που έχει μέσα, δεν μπορεί να υποστηριχτεί από τον οδηγό του ασθενοφόρου. Δεν ξέρουν ότι οι οδηγοί του ασθενοφόρου του Κέντρου Υγείας έχουν εκπαιδευτεί και έχουν πάρει το χαρτί του διασώστη, οπότε κάτι τέτοιο δεν ευσταθεί και ότι είναι πιο απαραίτητο να πάει στο ΕΚΑΒ, παρά να είναι εδώ στο χωριό. Αυτές τις λογικές δεν μπορούμε να τις καταλάβουμε, εμείς δεν θα επιτρέψουν να γίνει τέτοιο πράγμα. Είμαστε αποφασισμένοι το ασθενοφόρο να μην φύγει από εδώ. Το Κέντρο Υγείας είναι υπό διάλυση» ανέφερε, μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5, ο Πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου Αργαλαστής, κ. Παπαϊωάννου.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.