Η νυν πρόεδρος του ΤΕΕ-Τοπικού Τμήματος Μαγνησίας Νάνσυ Καπούλα, και εκ νέου υποψήφια στις προσεχείς εκλογές του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, που θα πραγματοποιηθούν στις 20 Νοεμβρίου 2016, που έχει τη στήριξη της Δημοκρατικής Κίνησης Μηχανικών, μίλησε στο Ράδιο Ένα 102,5 και όπως είπε « Από τις επαφές που έχουμε από τις επαφές που έχουμε αυτές τις ημέρες υπάρχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον. Όλοι κατεβαίνουμε ως ισότιμα μέλη. Όλοι θα κριθούμε στην κάλπη. Η δική μας παράταξη είναι η μόνη που «έκλεισε» ψηφοδέλτιο με 46 υποψηφίους. Δεν κινούμαστε κομματικά. Όλες οι αποφάσεις που αφορούσαν την πόλη, το Νομό, τα τεχνικά θέματα έχουμε ληφθεί με ομόφωνες αποφάσεις. Συνεργαστήκαμε όλοι μαζί για να πράξουμε. Ένα μήνυμα που μου έδωσε ένας συνάδελφος και ήταν πολύ χαρακτηριστικό, σχολιάζοντας κάποιες παρεμβάσεις που θέλουν να γίνουν εξωθεσμικά στο Τεχνικό Επιμελητήριο είναι ότι «εγώ σε όλα αυτά που ακούγονται απαντώ απλά ότι εμείς οι μηχανικοί της κρίσης δεν χρωστάμε και δεν οφείλουμε σε κανέναν». Είναι μια μεγάλη αλήθεια αυτό. Οφείλουμε στους εαυτούς μας στους ανθρώπους που μας στηρίζουν και πορευόμαστε μαζί σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία. Ας γίνει κατανοητό ότι αποφασίζουν οι μηχανικοί».
Αποφασίζουν οι μηχανικοί και μόνο
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































