«Περιορισμένη χαρά μας αποτίει το γεγονός, έστω και μεμονωμένων περιπτώσεων, διορισμού υπαλλήλων στην Περιφερειακή Ενότητα Μαγνησίας. Ας ελπίσουμε και σε άλλους ανάλογους διορισμούς καθώς η υποστελέχωση αποτελεί μεγάλο τρωτό και ανασχετικό μηχανισμό τις προσδοκίες και στους στόχους μας» ανέφερε η αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας, κ. Δωροθέα Κολυνδρίνη, με αφορμή την ορκωμοσία υπαλλήλου, μέσω μοριοδότησης τους ως αθλητή.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































