Αρμόδιος ο Εισαγγελέας

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Η ΔΕΥΑΜΒ δεν μας αφήνει χωρίς προβλήματα. Θέλαμε να είναι μια εταιρία η οποία να λειτουργεί αθόρυβα και σε όφελος των πολιτών, αλλά προκύπτουν συνεχώς νέα θέματα. Η μονάδα του Βιολογικού, είναι η βασικότερη υποδομή που υπάρχει στην πόλη μας, προστατεύει το θαλάσσιο περιβάλλον, από τις πρώτες στην Ελλάδα και πλέον φαίνεται ότι έχει σοβαρά θέματα δυσλειτουργίας. Εδώ και ενάμιση χρόνο υπάρχει μια κατάσταση στη Μονάδα Επεξεργασίας Λυμάτων και επειδή υπάρχουν συνεχόμενα περιστατικά και μετρήσεις οι οποίες δεν βγαίνουν όπως θα έπρεπε και μπαίνουν στη διαδικασία αμφισβήτησης από τη ΔΕΥΑΜΒ, η αρμόδια αρχή να δει το θέμα, στο σύνολο, από την αρχή των επεισοδίων, είναι ο Εισαγγελέας» ανέφερε, με αφορμή τα στοιχεία- σοκ που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας που δείχνουν εκατομμύρια μικροβίων να «εξάγονται» στον Παγασητικό, η πρόεδρος του ΤΕΕ Μαγνησίας, Νάνσυ Καπούλα.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.