«Ας αρχίσουμε έστω να το συζητάμε»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

« Ας αρχίσουμε να σκεφτόμαστε και λίγο παραπέρα. Να αρχίσουμε έστω να το συζητάμε. Την προοπτική της απομάκρυνσης βιομηχανικών δραστηριοτήτων μέσα από την πόλη ή πολύ κοντά σε αυτή , εφόσον δεν μπορούν βιομηχανίες να λειτουργούν χωρίς να ρυπαίνουν. Η περίπτωση της ΑΓΕΤ για παράδειγμα είναι χαρακτηριστική. Λειτουργεί μέσα στην πόλη, 800 μέτρα από την Ν. Δημητριάδα, 2 και κάτι χλμ. από το κέντρο (σε ευθεία γραμμή) , 200 από τον οικισμό Αστέρια . Ως μέτρο σύγκρισης : Στην Αθήνα, Σύνταγμα – Αγία Παρασκευή μέχρι την ΕΡΤ είναι απόσταση 5500 μέτρων. Θα άφηναν ένα τέτοιο εργοστάσιο στην Αθήνα; Και φυσικά και η Χαλυβουργία αλλά και όποια άλλη βιομηχανία πρέπει να ελεγχθεί» τονίζει ο επικεφαλής της δημοτικής κίνησης «Μαζί για τον Βόλο», κ. Ιάσονας Αποστολάκης.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.