«Παρότι οι «Μακεδονομάχοι» είναι της μόδας, εμείς επιμένουμε φανατικά στους αγωνιστές του ‘21. Η τελευταία δουλειά μου για τα «ανοιχτά» συνταγματικά θέματα της Επανάστασης. Κι ας μην το λησμονούμε: σε λιγότερο από 3 χρόνια κλείνουμε αισίως 200 χρόνια από το 21. Το δικό μας bicentenaire.Το 1989 το καλοκαίρι πρωτοπάτησα το πόδι μου στη Γαλλία και οι εκδηλώσεις, τα συνέδρια, οι εκδόσεις και τα events γενικότερα για το bicentenaire της Γαλλικής Επανάστασης ξεπερνούσαν κάθε φαντασία. Ας ελπίσουμε ότι κάτι ανάλογο θα γίνει και στη χώρα μας. Ας ελπίσουμε ακόμη ότι θα χουμε πολλά να πούμε και για την ανάκτηση της οικονομικής και δημοσιονομικής μας κυριαρχίας. Αυτή που αμφισβητήθηκε εν τη γενέσει του ελληνικού κράτους στα βρετανικά χρηματιστήρια» σημειώνει ο πρώην νομάρχης Μαγνησίας, κ. Απόστολος Παπατόλιας.
«Ας ελπίσουμε ότι κάτι ανάλογο θα γίνει και στη χώρα μας»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































