«Ας έβαζαν έστω λαμπάκια στην είσοδο»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Με τίτλο «τα σχολεία στο «Μονακό» καυτηρίαζε την κακή κατάσταση που επικρατεί στο 1ο δημοτικό σχολείο Βόλου, που βρίσκεται στην Βασσάνη, ο δημοτικός σύμβουλος Βόλου, κ. Ιάσονας Αποστολάκης, αποδεικνύοντας με φωτογραφικό υλικό την κατάσταση του κτιρίου. Όπως έλεγε ο σύμβουλος « Εδώ και ένα χρόνο μετά από τροχαίο ατύχημα η είσοδος του δημοτικού παρουσιάζει αυτή την εικόνα. Ήρθαν, έβαλαν μια κορδέλα και απήλθαν. Δάσκαλοι και γονείς ακόμα περιμένουν. Για να μην πούμε και για τα διάφορα επικίνδυνα σημεία από όπου μπορεί να ξεφύγει κάποιο παιδί. Και δεν πρόκειται για ένα τιτάνιο και κοστοβόρο έργο. Πονεμένη ιστορία η συντήρηση και επισκευή σχολικών κτιρίων ειδικά φέτος. Ας έβαζαν έστω λαμπάκια στην είσοδο να ήταν πιο όμορφη ( από αυτά ξέρουν). Στο κάτω- κάτω δεν έχουν να διαθέσουν χρήματα από τα 20 και βάλε εκ. αποθεματικό που λένε πως έχουν;».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.