«Κι επειδή το ζήτησε τι; Καλό θα είναι μην τα βάζει με τη διοίκηση του Νοσοκομείου και τους γιατρούς ο Μπέος, επειδή οι Βολιώτες σ’ αυτούς τους γιατρούς θα πάνε αν πάθουν κάτι αυτοί και οι δικοί τους. Εκτός από αυτούς που έχουν χοντρό πορτοφόλι, σαν κι αυτόν, που μάλλον θα πάνε σε ιδιώτες (αν προλάβουν)» έλεγε με αφορμή την προτροπή Μπέου να αλλάξει η διοίκηση του Νοσοκομείου Βόλου άμεσα, η συμπολίτισσα, κ. Βάσσια Παπά.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































