Αυλαία έπεσε για τις πτήσεις Τελ Αβίβ – Νέα Αγχίαλος, με τους Ισραηλινούς επισκέπτες να φεύγουν μαγεμένοι από το Πήλιο και τις ομορφιές του και το τουριστικό γραφείο να έχει στα πλάνα του για την επόμενη χρονιά να αναδείξει ακόμη περισσότερο την περιοχή, με τη σύνδεση με αεροσκάφος 100 θέσεων και δύο πτήσεις την εβδομάδα. Όπως τόνισε, μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5, ο αντιπρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας, κ. Κώστας Λεβέντης « Οι Ισραηλινοί ήταν μια προσπάθεια που έγινε καθαρά από ιδιωτική πρωτοβουλία, δηλαδή από τον συγκεκριμένο πράκτορα του Ισραήλ. Βοηθήσαμε και εμείς ως γραφείο. Από εκεί και πέρα, η πτήση αυτή ήταν ένα μεγάλο ρίσκο φέτος, χωρίς να έχει αποφασιστεί από τις αρχές Ιουλίου και στα μέσα Ιουλίου να μπει ένα αεροπλάνο, το οποίο γέμισε και ερχόταν δυο φορές την εβδομάδα. Τους Ισραηλινούς τους έχουμε ανάγκη πάρα πολύ, γιατί θα έρθουν Σεπτέμβριο, Οκτώβριο, μετά Ιανουάριο και Φεβρουάριο. Είναι πελατεία που πρέπει να την προσέξουμε. Είναι τρελαμένοι με το Πήλιο. Το βασικότερο είναι να πάμε φέτος οργανωμένα, έχουν την αεροπορική εταιρία και το τουριστικό γραφείο που θα βάλει το αεροπλάνο έτσι ώστε να δουλέψουμε όλοι. Αυτό μετράει. Πρέπει να κάνουμε προεργασία, όχι μόνο για την περίπτωση του Ισραήλ, αλλά για όλες τις περιπτώσεις, μιας και τα κονδύλια της ντόπιας ιδιωτικής πρωτοβουλίας έχουν στερέψει και δεν αντέχουμε άλλο.
«Χρειάζεται προεργασία για να δουλέψουμε όλοι»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































