«Δεχόμαστε απειλές και συκοφαντίες»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Ο σύλλογος εργαζομένων ΔΕΥΑΜΒ απέδειξε έμπρακτα και τίμια την στάση του για το καλό της ΔΕΥΑΜΒ και της πόλης. Στάθηκε δίπλα στην ΔΕΥΑΜΒ σε όλες τις σημαντικές δικές με την ΕΡΓΗΛ. Με δικό μας δικηγόρο πληρωμένο από τις εισφορές των εργαζομένων. Ενημέρωσε ως όφειλε δημοτικούς συμβούλους, παρατάξεις και βουλευτές για το μεγάλο πρόβλημα. Έβγαλε εγκαίρως νομική γνωμοδότηση που ξεκαθαρίζει τι σημαίνει εκκαθάριση για την ΔΕΥΑΜΒ, την πόλη και τον δημότη. Έχει ξεκαθαρίσει από την πρώτη στιγμή ότι τις οφειλές των εργαζόμενων από την ΔΕΥΑΜΒ, δέχεται να δοθούν σταδιακά σε βάθος χρόνων. Έχουμε δεχθεί λάσπη για την απόδοση στην εργασία μας. Έχουμε δεχθεί ύβρεις. Είμαστε στο στόχαστρο ανέντιμων ανθρώπων που κρατούν ένα μικρόφωνο και μας συκοφαντούν καθημερινά πάρα πολλά χρόνια. Έχουμε δεχθεί την κοροϊδία και τον σκόπιμο εμπαιγμό από πολλούς. Έχουμε δεχθεί, πολιτικά και άλλα συμφέροντα εις βάρος μας. Δεχόμαστε απειλές και συκοφαντίες. Οι εργαζόμενοι όμως της ΔΕΥΑΜΒ παρόλα αυτά, δεν είμαστε κορόιδα και κάθε μας κίνηση αποβλέπει στο καλό της υπηρεσίας, της πόλης και των καταναλωτών. Κανείς μας μην τολμήσει να σκεφτεί πως κέρδισε. Η μάχη που δώσαμε ήταν για το καλό της υπηρεσίας και της πόλης, για τα επερχόμενα μεγάλα έργα που πρέπει να γίνουν στην πόλη μας» σημειώνει το μέλος του συλλόγου εργαζομένων στη ΔΕΥΑΜΒ, κ. Ιωσήφ Παλάντζας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.