Δεν μπορεί το Ορφανοτροφείο να διοικείται από το Facebook

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Απάντηση στο ερώτημα που θέσαμε, για το τι τελικά γίνεται στο Ορφανοτροφείο Βόλου, έδωσε σήμερα, μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5, ο Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Μέριμνας, Τάσος Μπατζιάκας. Όπως ανέφερε «Έχω μπροστά μου την έκθεση της κοινωνικής συμβούλου από την Περιφέρεια, που κάνει κάποιες παρατηρήσεις για πράγματα που δεν έγιναν. Είναι μια μεγάλη πληγή. Δεν υπάρχει κοινωνική λειτουργός. Έπρεπε να έχουν γίνει προσλήψεις που δεν έγιναν. Εμείς κάναμε μια προσπάθεια, έγιναν οι εκλογές, βγήκαν ορισμένα άτομα, με την προϋπόθεση ότι θα λειτουργήσει και θα πάει πολύ καλά το Ορφανοτροφείο. Είναι μια σημαντική δομή. Έχουμε να κάνουμε με παιδιά. Αντιλαμβάνομαι ότι δεν υπάρχει συνεργασία μεταξύ των ανθρώπων οι οποίοι εκλέχθηκαν εκεί. Υπάρχει πρόβλημα. Εγώ είχα συγκαλέσει μια συνάντηση στην Αντιδημαρχία, τους είπα τι πρέπει να κάνουν, πως πρέπει να δουλεύουν και ποιος είναι ο σκοπός που εκλέχθηκαν σ’ αυτό το Ίδρυμα, δυστυχώς όμως δεν βλέπω να γίνεται κάτι καλό. Δεν μπορεί να διοικείται ένα Ίδρυμα τέτοιο μέσα από το Facebook. Kαι για το λόγο αυτό, αλλά και για το ότι έχουν παραιτηθεί τα μέλη και πρέπει οπωσδήποτε να γίνουν εκλογές, κατά πάσα πιθανότητα αυτό θα γίνει. Εγώ δεν στηρίζω κανέναν. Στον κ. Αγραφιώτη δεν θα πάει η επιβλέπουσα αρχή. Η επιβλέπουσα αρχή συγκαλεί, όχι ο κ. Αγραφιώτης. Επιβλέπουσα αρχή είμαστε εμείς. Εγώ θα καλέσω τον κ. Αγραφιώτη και όχι αυτός εμένα. Αυτός μπορεί να καλεί. Μέσω του Facebook μας καλεί;».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.