Δεν είναι μόνο το Πήλιο

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Καταμεσής της τουριστικής περιόδου τα μηνύματα που έρχονται από τις τουριστικές περιοχές της χώρας, ακόμη και από τις πιο δημοφιλείς, δεν είναι καθόλου ενθαρρυντικά. Υπάρχουν πολλοί τουρίστες αλλά δεν ξοδεύουν. Μάλιστα αναφέρουν πως οι τουρίστες όχι μόνο δεν ξοδεύουν για το κάτι παραπάνω, δηλαδή ένα καλό εστιατόριο ή για το σύνηθες τουριστικό shopping αλλά ούτε για τα βασικά. Δηλαδή για το φαγητό τους. Το φαινόμενο είναι ιδιαίτερα αισθητό φέτος στη Χαλκιδική που λόγο της εύκολης πρόσβασης έχει κατακλυστεί κυρίως από βαλκάνιους τουρίστες. Καθώς έρχονται με τα αυτοκίνητα τους πολλοί από αυτούς μεταφέρουν ακόμη και το νερό που θα πιουν. Τα σούπερ μάρκετ της Χαλκιδικής έχουν πολύ δουλειά ωστόσο υπάλληλοι μεγάλων σούπερ μάρκετ μιλούν για τραγελαφικά φαινόμενα που βιώνουν συχνά φέτος, όπως το να λείπει ένα αβγό από μια εξάδα, λίγες σερβιέτες από ένα ανοιχτό κουτί, και άλλα παρόμοια ενώ βρίσκουν στα ράφια παρατημένες συσκευασίες τροφίμων που έχουν καταναλωθεί. Κάποιοι μιλούν για τουρισμό απόρων. «Δεν είμαστε μόνοι εμείς στο Πήλιο, λοιπόν…» σχολίαζε από την πλευρά της η κ. Θέκλα Καμμένου.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.