Δεν κατατέθηκε ποτέ

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Επειδή είδα και διάβασα σε τοπικά ΜΜΕ δηλώσεις ότι είχαν γίνει συζητήσεις και με την προηγούμενη Δημοτική Αρχή σχετικά με το οικόπεδο στο “Σωρό” διευκρινίζω ότι: Πράγματι έγινε μια άτυπη συζήτηση, με πρωτοβουλία του κ. Μουλά, στο γραφείο μου κατά το τελευταίο έτος της θητείας μας, για δωρεάν παραχώρηση του επίμαχου οικοπέδου στο Δήμο Βόλου. Συμφωνήθηκε να γίνει επίσημο αίτημα στο Δήμο, μετά από σχετική απόφαση του ΔΣ ή της ΓΣ του Συνεταιρισμού Δ. Υπαλλήλων κι αφού βέβαια η Νομική Υπηρεσία ελέγξει αν το οικόπεδο είναι ελεύθερο βαρών.
Σχετική πρόταση στο Δήμο Βόλου, μέχρι το τέλος της θητείας μας, δεν κατατέθηκε ποτέ» έλεγε ο πρώην αντιδήμαρχος, Ηλίας Ξηρακιάς. Όπως ανέφερε μάλιστα και η κ. Οικονόμου « πολλή σπέκουλα έχει γίνει με αυτό το θέμα. Το <<Ελεύθερο βαρών>> ήταν το πρόβλημα, γιατί και βάρη υπάρχουν, και ήθελε ο διπλά Πρόεδρος να τα φορτωθεί ο Δήμος. Γι αυτό δεν επέλεξε να το δώσει δωρεάν στη δική του παράταξη…».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.