«Στο μνημόνιο που πέρασε πέρυσι το καλοκαίρι ήταν ρητά συμφωνημένες οι ιδιωτικοποιήσεις των ΔΕΚΟ, συμπεριλαμβανομένων και των ΕΥΔΑΠ-ΕΥΑΘ. Δεν πέφτουμε και από τα σύννεφα συνεπώς. Είναι εντελώς γνωστό πια τι σημαίνει ιδιωτικοποίηση των κοινών αγαθών και ειδικά για το νερό, τι αποτελέσματα είχε σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες (αύξηση τιμολογίων, μη συντηρήσεις των δικτύων, διακοπή της παροχής, ακόμα και για το αγροτικό νερό κ.τ.λ.). Το ότι περιλαμβάνονται στο Υπερταμείο οι ΔΕΚΟ, σημαίνει ιδιωτικοποίηση, όποιο μπουρδούκλωμα με τεχνικούς όρους και να κάνει η κυβέρνηση.
Τέλος, αυτή την τακτική «Αγάπη μου, δεν είναι αυτό που νομίζεις», ας την εγκαταλείψουν, γιατί είναι πιο εξοργιστική ακόμα και από αυτά που εφαρμόζουν» σχολίαζε η πρώην βουλευτής Λάρισας του ΣΥΡΙΖΑ, Ηρώ Διώτη.
Δεν πέφτουμε από τα σύννεφα
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































