«Πάντα ήμουν της άποψης ότι το Πολυτεχνείο και η Νομική του ’73 ήταν η μεγαλειώδης και τραγική κορύφωση ενός εξάχρονου αντιδικτατορικού Αγώνα και συνέχεια της μεγάλης πορείας ιδεών των Λαμπράκηδων. Ήταν παράλληλα το πολιτικό αποτύπωμα της εποχής των Μεγάλων Αφανών και Αγωνιστών κι όχι των μικρότατων , όπως αποδείχθηκε και εκ των υστέρων , «επωνύμων» και καπηλευτών της αντίστασης του Λαού που πέραν όλων των άλλων κατασυκοφάντησαν κιόλας τη γενιά τους. Και επιμένω ως προς αυτό και σήμερα για τους Μεγάλους Αφανείς που χωρίς να τους ξέρεις είναι οι άνθρωποι της διπλανής σου πόρτας. Και σ’ αυτούς εναποθέτω και σήμερα τις όποιες ελπίδες έχουν απομείνει. Όμως διαφεύγει συνήθως της προσοχής μας ότι και οι υπηρέτες του τότε καθεστώτος αλλά και οι ίδιοι οι βασανιστές της χούντας ήταν κι αυτοί άνθρωποι της διπλανής πόρτας. Και αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε ποτέ. Γιατί οι καιροί είναι πονηροί και οι συνθήκες περίεργες. Και οι άνθρωποι δεν αλλάζουν εύκολα. Το νου μας λοιπόν και με τη καρδιά και το μυαλό μας να βρούμε εκείνους τους διπλανούς μας γείτονες που βγαίνοντας απ’ το σπίτι τους θα σηκώσουν το ανάστημα όπως κάποτε και οι Μεγάλοι Αφανείς του Πολυτεχνείου και της Νομικής με τιμή και αξιοπρέπεια» ανέφερε ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος Βόλου, Κώστας Γαργάλας.
Δεν πρέπει να το ξεχνάμε
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































