Σαφής και κατηγορηματικός χθες ο δημοτικός σύμβουλος της ΛΑΣ Κώστας Γαργάλας, ως προς το πάρκινγκ της Φιλελλήνων. Εφόσον λειτουργεί με εργοταξιακό ρεύμα, αυτό σημαίνει ότι είναι εργοτάξιο και δεν θα έπρεπε να επιτρέπεται η είσοδος σε οποιονδήποτε δεν έχει εργασία μέσα σε αυτό. Δηλαδή σε οποιονδήποτε δεν εργάζεται στην κατασκευή του. Μόνο που εδώ και δύο και πλέον χρόνια τα συνεργεία της ΑΡΧΙΤΕΧ έχουν αποχωρήσει και η περήφανη δημοτική αρχή Βόλου έκοψε κορδέλα και έδωσε το κτίριο σε χρήση. Μάλιστα έβγαλε δύο φορές το κτίριο σε διαγωνισμό για μίσθωση σε ιδιώτη. Ο «κλήρος» έπεσε τελικά στον Πολυδούλη για να μισθώσει το κτίριο, θεωρώντας ότι πρόκειται για καλή επιχειρηματική ευκαιρία. Δικαίωμά του. Τώρα γιατί, ενώ ο Μπέος δήλωσε ξεκάθαρα ότι με ενοίκιο 125.000 ευρώ τον χρόνο δεν θα «έβγαινε» η μισθώτρια εταιρία, ο Πολυδούλης έκρινε διαφορετικά, ίσως πρόκειται για βεβιασμένη εκτίμηση, ίσως για μια απλή επιπολαιότητα. Θα δούμε. Στη σημερινή συνέντευξη Τύπου πάντως που θα γίνει στο Park στις 11.30, θα δούμε αν θα γίνουμε σοφότεροι ως προς αυτά τα ζητήματα. Δεν θα με εκπλήξει πάντως να δούμε μια προσπάθεια, από τον Μανώλη Πολυδούλη να κλείσει το θέμα, στρογγυλεύοντας τα πράγματα κατά πάσα πιθανότητα. Κανείς επιχειρηματίας δεν θέλει να έρθει σε σύγκρουση με τον δήμαρχο της πόλης που δραστηριοποιείται. Ιδίως όταν αυτός ο δήμαρχος είναι ο Αχιλλέας Μπέος που τον χαρακτηρίζει η εκδικητικότητα.
Δεν θα έπρεπε να επιτρέπεται η είσοδος στο πάρκινγκ της Φιλελλήνων
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































